Summa sidvisningar

lördag 10 november 2012

Trasigt minne & Glada barn!

Hua mig, en natt likt dom flesta med vaken bäbis.
Men för mig va det bara att kliva upp och dricka mycket kaffe , sen bege mig till jobbet. 7.00 väntas jag vara på plats och 6.56 va jag på plats efter X antal kramar och pussar.

En bra dag på jobbet.

Slutade kl 16 och här hemma väntade glada barn, eller när jag klev in va det fullt liv men det ordnade snart upp sig. Johan åkte till gymmet och jag tog barnen ut på en promenad. Så mysgt det är....Isoldes pyttelina hand med fint målade naglar i min. Funderingar 1000 frågor och så klok hon är.

Isidor somnade.
Vi gick hem till mormor och bjöd hit henne på PIZZA kväll!


Så blev det.

Nu har sonen anlänt hem efter några dagar i Härjedalen...eller där omkring. Han visade så fina bilder och förklarade att han SKA bo där......'
Nu har vi haft en mysig , stillsam lördagkväll med för mycket av det goda...igen!

I morgon ska han firas...den BÄSTA pappan!!!!

Testar inställningar...denna va inget bra alls. Ska läsa på lite mer om min kamera!!!! Men bjuder på lite "sudd" idag!

Hemska tanke...mitt minneskort har gått sönder, idag fick Johan köpa nytt. Han rädda bilderna som tur va!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar