Summa sidvisningar

tisdag 6 november 2012

Maten på bordet!

Äntligen kom mormor....Isoldes väska har varit packad sen igår vid 8 tiden. Hon längtade sååååå. Nu va det dax! En glad och nöjd lite tjej pussade oss Hej då och drog iväg med sin prickiga väska. Erkänner att jag just i denna stund saknar henne så galet mycket.

Uppe sover nu ISIDOR.
Vi har varit och käkat med våra vänner. Thaimat blev det idag. Å, så gott och mättsamt. Känns som det va min sista måltid!

Nu har vi hamnat framför Äntligen Hemma, inspiration och tips. Sånt vi gillar!

I morgon bitti åker vår nya bil med oss till Ullared. Gissa om jag beter mig som ett litet barn här hemma. Listan är lång!!!

Jag längtar!!!

Vår nattliga kamrat gör att vi är trötta denna tid på kvällen. men sitter man rakt upp så fixar man nån timma till!

Dagarna går så fort, önskar tiden kunde gå ner på lägre varv lite nu. Händer så mycket med ISIDOR nu, han utvecklas så snabbt på alla plan. Jag måste hinna med alla framsteg,hinna med att njuta av honom och alla dom andra!

Funderar redan nu över Hösten 2013....jag har lite funderingar om framtiden. VAD vill JAG!?
Nu är jag klar med barn och ska nu se om jag kan komma vidare lite mot några drömmar...kanske!!!! Vi får se......
Vad jag vill bli när jag blir stor???
Det tror jag faktsikt jag vet...innerst inne!!!!


En lugn och så kramig liten kille. Som kan sitta lääääänge med såväl en tvättrådslapp som en tandborste!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar