Summa sidvisningar

onsdag 21 november 2012

Kvällen är kommen....

Å, så skönt!
Småttingarna sover. Isidor somnade innan 18 troligen INTE bra. Vi får se.
Isolde somnade vid 20.15. Hon sover på dagis och det är sådär lyckat. Men hon är glad och pigg hela eftermiddagen så just då är det värt det.

Hade frukostdejt med en vän på morgonen,sen va det vägning för Isidor och sen va det dejt med mamma för en fika. En helt okej onsdag förmiddag.

Innan jag hämtade Isolde tog jag 40 minuters promenad med Isidor. Det är skönt men trist att gå. Hade ny musik i öronen och det gick lättare.
På eftermiddagen kom min mamma hit och vi sydde julgardiner. Eller hon sydde...jag tittar på. Nu vill jag sätta upp dom DIREKT, känner mig som ett spralligt barn. Men ska vänta liiiite.
Såg på FB att några va igång med pepparkasbak, gjorde mig glad. Vi kan starta nu alltså!!!!!
Men har inte tid denna vecka..."Tid"???? Mammaledig .....?? Galet egentligen. Klart jag har.

Johan och Isolde gick på gympan medans jag och Isidor tittade på när mormor slet....

Nu i kväll har jag tränat. Några kilomters löpning och ett benpass. 75 kg i knäböj känner jag mig lite nöjd med faktsikt, inte mitt personbästa...men ganska bra! Man ska inte bara "prata ner" sig själv när man Bloggar. Det finns saker som man också ska ge sig själv en klapp på axeln för. Och det gör jag idag. Vi är dåliga på det lite till mans tror jag.

I morgon ska jag ringa ett samtal.....är sugen på att börja plugga!!!
Nu ska jag krypa upp i soffan och vänta på min man...SOM tränar!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar