Summa sidvisningar

tisdag 27 november 2012

För 18 år sen.....

Nästan lite gråtfärdig idag.
För 18 år sedan just nu låg jag på förlosningen. Med krystvärkar,och barnet föddes 12.17. Då kan ni räkna ut att det va en stund. Å, fy vilken förlossning...men ändå så fantastiskt!
Jag va 19 år gammal och så lycklig över att äntligen vattnet gått,så overkligt det va.
ut kom en blå underbar liten pojk. Den pojk som förändrade allt för mig. Den pojk som jag så innerligt älska och trodde aldrig jag skulle jag kunna bli arg på honom. Vet hur jag tänkte det när han låg i min famn...då visste jag inte bättre .o)
Jag va en ung mamma, ständigt rädd att inte vara perfekt mamma. Kändes som jag va tvingad att göra allt rätt när jag va så ung.
Men älskad va han och jag gjorde tydligen rätt, inte allt men jag måste gjort många rätt.
Idag fyller han 18 år och är en fantastisk kille. Så stolt jag är över dig Victor.
Redan som liten kille va skogsmaskiner det bästa som fanns. Det hänger i.

Han är så modig, så klok och jag kan inte påstå att han varit en tonåring som jag behövt oroa mig för nattetid. Han sköter sig! ;o)))

I kväll kommer han hem och vi ska fira lite till...

Isidor och jag gav oss ut i spögren!
Kanske inte den mest njutfulla promenad.
Nu sover han och tvätthögen men ren tvätt är på plats.

Hunnit träna 20 min med TRX. Alltid något. Man hinner en del övningar om man slopar vilan.

Regn och rusk men snart kommer snön...sägs det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar