Summa sidvisningar

fredag 23 november 2012

FIRAT!

Mysigt kalas och mätt så jag är orörlig. Ska köra pass 9.00 i morgon och känner mig tacksam för det. Gillar inte denna "proppmätt" känsla. men får skylla mig själv.

Sonen va nöjd och blev rik. Körkort i sikte och tatueringstid i veckan. Han fyller egentligen på tisdag.
Han föddes 1 advent, en kall söndag. Så lycklig jag va......

Jag har gjort åt med allt mitt utrymme vad gäller bilder på Bloggen. Vet inte hur jag gör nu. Måste man "köpa" mer utrymme????





1 kommentar:

  1. Gör så att du går in på ditt Google konto (uppe till höger) och rensar bort en del i gamla mappar som ligger där.
    Sen ett tips när du laddar upp bilder i fortsättningen gör dem mindre exempelvis 700pxl höga (blir typ 3x5cm) så tar de ingen plats men ser normala it dessutom kan ingen som kopierar bilder använda dem för det är för litet formar. Jag jobbar alltid så med bilder på nätet :)

    SvaraRadera