Summa sidvisningar

torsdag 23 juli 2015

Du ska inte tro det blir sommar.....

"i fall inte nån sätter fart"....
Ja, denna sommar verkar inte bjuda oss på nån "pangvärme"...den kanske vi hade den där veckan då jag jobbade 42 timmar. Troligen!
Nåväl,jag känner mig glad att vi i alla fall kan vara utomhus,dock med tröja på.
Och att vi är friska....
Låg och googla "ryggont" i går när jag la mig...1/ diskbråck 2/ryggskott 3/ metastaser. Nåt av det har jag väl....hopas inte på siffran 3 bara.
Då blir jag lite extra tacksam när jag googlar min egna krämpor.....tänk OM man skulle vara riktigt sjuk...då hade man väl inte klagat på vädret....så tänker jag jämt. Så jag klagar inte alls!

Vi har varit hos min pappa och hans fru (husmor nr1). De bjöds på grill och vi kunde sitta ute. Så mysigt!!!

Isidor har varit helt färdig hela dagen. Totalt slut med nappen i munnen från morgon till kväll. Ovanligt men idag behövdes väl det!

Johan tränar,jag vilar!
Isolde och jag kollar Ernst och jag ska inte röra mig mer idag förrän jag blir hungrig...vid 22 tiden!
Flickebarnet får somna i soffan idag bredvid den slöa morsan!
Nästa år ska jag odla!!!!! (Som inte ens kan hålla i liv i murgröna)


Storebror är bra att ha...en av 3!

Min älskade pappa!!!!

Vår sociala tonåring...så roligt att dom vill vara delaktiga!!! :o)))

Den lilla servitören!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar