Summa sidvisningar

söndag 26 juli 2015

Lek,bus,vänner och träning!

God kväll...jag ser lite blå himmel!!!!!
Må det nu vända...snälla gode gud ge oss liiiite sommar. Behovet är stort av sol och värme hos dom flesta nu.

I morse bestämde vi att det fick bli Stellas Lekland. Det brukar vara uppskattat men vi är väldigt sällan där. Isidor har inte riktigt uppskattat det förut men NU va det toppen tyckte han. Vi passade på att äta lunch på Alpina....ett givet val för oss.

Sen va det hem och kasta på kaffet...fint folk på ingång. Våra vänner kom hit på fika/lek. Ett helt gäng med barn har vi tillsammans Anki och jag. Idag lektes det så vi såg inte röken av dom!

Tiden gick som alltid fort när vi ses.

Idag hade Johan och jag bestämt träning tillsammans. det händer inte ofta men det är roligt NÄR vi kan och har möjlighet. Min kära mamma tog barnen en timma och vi höll till i Boxen. Axlar för min del och "däckvält". Tycker jag varierar min träning bra!
6 tränings pass denna vecka!
Precis som"förr"....nu mer tränar jag oftast 4 dagar i veckan. Tycker det räcker gott och väl. Finns ingen anledning för mig att träna 6 dagar annars när vardagen är i full blom.
Men detta vädret lockar inte till så mycket annat!

I kväll får vi nog planera veckan som kommer...dagsutflykt? husvagn? Hotell?
Vi får se!!!!

Nu ska vi äta!
En blond mamma är tillbaka...ÄLSKAR det!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar