Summa sidvisningar

lördag 11 juli 2015

Sol,glass och packning!

God kväll på er. Vi sitter och tittar på Isolde här ute som "leker" med granntjejerna...sisådär 13 -14 år. Dom spelar kubb och jag vet inte när jag såg henne lyckligare. Haha

Vi har idag sett sol och fått värme. Det känns härligt!
Vi åkte till Hjo och började med en glass i hamnen innan vi fortsatte mot slöjdmässan.
Johan mamma sålde sina fina mössor och Isolde fick hjälpa till bakom "disken"!

Sen har här packats. Att åka med två ganska små barn kräver en del planering
även om jag GÄRNA vill vara lite spontan av mig så är det omöjligt en vecka i husvagn. Så klart vi glömt nåt. På nåt vis är min kamera och glasögon det viktigaste...nästan!
Resten kan man köpa!

Så nu står allt redo och Isidor somnade tidigt efter att vi grillat.
Isolde lär väl inte vara så sugen på att återvända in nu på en stund.

I morgon rullar vi mot Helsingborg och vi har storebror kvar här som vaknar hem och katt. Perfekt!!!!
När man är tonåring så har jag full förståelse att man inte vill åka på husvagnssemester...faktiskt! Visst har jag och min syster suttit där i förtältet i våra nypermanentade hår och spanat på killar i campingkiosken....men det ÄR lite annat idag faktiskt!

Så nu ligger min man på "rulle" här hemma....han är mån om sin smidighet och stretchar lika mycket som han tränar. Ser ut som det vore hemligheten med hans fysik!

Nu ska jag locka in min dotter!







Lite blandat med mobilbilder idag.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar