Summa sidvisningar

söndag 12 juli 2015

En semesterhälsning!

Hej på er!!!!!
Här kommer en hälsning från Helsingborg ,japp i år har jag datorn med och kan Blogga om andan faller på och om tid finns.
Vi åkte i morse med två spralliga barn i baksätet....efter 1 mil fick vi vända. Jag hade glömt jacka! Efter knappat 7 mil fikapaus/frukost! Vi är hungriga familjen och redan i Mullsjö började jag tjata om att kaffe skulle smaka bra......haha!

Sen så...med lite stopp här och där...lite kissepaus och matpaus så var vi framme.
Fantastisk camping måste jag säga....perfekt!
det är ett "myller" av barn och kickboard överallt....små sönderskrapna knän..."öl-pappor och vin-mammor" i de flesta förtält. Så som det är på en camping i Sverige och vi sticker ut som vanligt när vi i stället ger oss ut och cyklar och letar stenar på stranden efter lite kaffe. Såna är vi och tillhör "de tråkigaste par som finns"....vänta bara tills vi i morgon bitti plockar fram löparskorna och tänjer lite utanför förtältet innan de flesta ens somnat.....men vi upplever oss som fantastisk roliga!!!! :O)))

Nu sover Isidor som idag hållit igång utan att somna en sekund i bilen.
Isolde har redan hittat lite kompisar....men får ha mamma eller pappa bredvid i lekparken ändå....

En bra dag och nu spelar vi spel med Isolde och mörkret faller.

Inte strålande sol...men hoppas den kommer!

Snart läggdax för oss alla tror jag!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar