Summa sidvisningar

måndag 6 juli 2015

Sommarlov!

Det är nu "sommarlov" här i huset. Dock blåser det så här att jag börjar bli rädd att parasollen snart hamnar i rutan utanför.Dagis har stängt eller om man säger att sommardagis har öppet. Det är inte aktuellt för oss. Vi har löst det med en fantastisk mormor och morfar. Dom är fantastiska....så mycket dom ställer upp för oss och hjälper oss är helt galet. Så viktiga vuxna för oss....så viktiga förebilder...så viktiga för Johan och mig...och så viktig relation för dom själva som mormor och morfar!!!!
Idag va det mormors tur.

Jag har nu gjort min jobbhelg,den varar till idag.
Nu är jag ganska sliten i alla mina sinnen,i kopp och knopp.

Nu har Johan och jag städat här. Här såg ut så jag tänkte att jag snart får ringa saneringsfirman....Isoldes hela garderob var upp och nervänd. Där gjorde jag i ordning för 2 v sedan...strukturerade upp allt. Nu har jag suttit en timma och försökt bringa ordning igen.

Annars är nu hemmet i ordning och vi ser fram i mot en ledig dag i morgon då jag slipper storstäda. Jag har ett möte sen blir det nog mest slappande. Fina Kristina skulle kommit hit men det får bli senare i sommar.

Johan tränar...hans fru vilar!:o))
I morgon  är det dax...förra veckans 3 dagar är lite lite för mig. Ändå JÄTTEBRA med tanke på arbetets tempo och mängd.

TVÅ arbetspass kvar sen är det semester!!!!!
Känns bra!!!!

Hösten har jag inte ägnat en tanke åt än....skolstart för Isolde...uppsats skrivning för mig...extrajobb för mig....
Men först en låååång och skön ledighet!!!!

En favoritbild i repris!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar