Summa sidvisningar

lördag 25 juli 2015

Trevligt besök!

Så grått och kallt här. Johan och jag googlar väder i varenda mobilapp. Detta är lite tröttsamt och det ser inte direkt ljusare ut. Vart åker vi,vart är sol????
Nåväl,det brukar lösa sig när det gäller oss...vi har fantasi!

Igår eftermiddag rullade Johan syster med familj in här på uppfarten med sin husbil. Dom har bilat runt i Europa i en månad och hälsade nu på oss på vägen hem. Så galet mysigt!!!!
Igår spolade vi varmvatten i poolen och där badades det sen kvällen lång,......medans vi satt invirade i var sin filt på altanen och åt. Dom är norrlänningar så dom hade valt bra kläder!!!!

Jenny och jag blev sittandes vid köksbordet till långt in på kvällen och pratade.,.....planerade och myste. Barnen såg på film och somnade en efter en. Längst höll Isolde!!!!

Så i morse dukade vi upp "hotellfrukost" här och nu har vi suttit och ätit i flera timmar!

Isolde sörjer lite och nu har vi vinkat av dom och jag har städat av lite.

Vad vi ska göra nu vet jag inte....kolla tv har vi gjort denna vecka att jag funderar på Tv stopp nu..(ipad).
Sonen har åkt på EPA träff i Falköping. Han var upp tidigt!!!

Syskonen!

Kusinmys

GASTON


Världens bästa jenny








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar