Summa sidvisningar

torsdag 30 juli 2015

Veckovill och semesterplanering

Vaknade av att det smattrade på rutorna även denna dag. Lite mysigt ska erkännas. Jag är uppriktigt glad att vi hållt oss hemma denna veckan och inte suttit i en husvagn. Här hemma har vi i alla fall kunnat "greja" och träna...lekt med kompisar (ja,barnen då) och haft mysiga filmkvällar. Då kan man i stället göra dagsutflykter..
Men nu vid frukost satt vi och planerade lite....får nog bli nån hotellnatt kanske. Älskar att bo på hotell!!!! :o))
Sen en tur om solen visar sig nästa vecka. Vår sista semester vecka ihop. Jag är ledig lite till men skriver en omtenta på Läkemedelsberäkningen där jag hade ETT fel...som jag inte påstår är fel dock...men tyvärr fick jag/vi inget gehör. 8 st av 30 st klarade tentan sist...så uselt!!

Så det blir att ta fram "skiten" igen...eller så ser jag det som ett lärtillfälle till. Jag är ju inte förvånad och behöver göra om den. Det är bra på ett sätt!

Vi kollade två Johan Falk filmer igår och somnade inte förrän vid ett i natt. SÅÅÅÅ bra dom är!
Har också börjat läsa en bok. "Britt-Marie var här". Inte kommit så långt men det verkar hysteriskt rolig.

Har tränat två dagar på raken nu och hela kroppen värker.....
Härligt att kunnat träna hela sommaren faktiskt.
Jag gillar det!

Nu är Isolde pigg igen ,hon fick feber igår kväll och var risig efter sprutan. Lilla stumpan!

Vi ska dra iväg till Jönköping nu då vi inte kan skrapa färg från huset i regn!

Inte ens inspiration att fota så jag bjuder på mobilbilder!

Väl avända lyftarskor denna sommar! 

Här har vi honom. Gossen som tar en hel säng!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar