Summa sidvisningar

onsdag 22 juli 2015

Ernst var är du!?

Vi har precis landat i soffan efter att rensat ogräs...tömt och spolat ur poolen. I morgon ska den fyllas igen. Jag är ju "bakterie-rädd" så till den milda grad så denna pool sköts ordentligt!!!!
Rensa ogräs är om möjligt ännu tråkigare än att plocka ur diskmaskinen (det fick sonen göra idag)...jag fick en längtan efter den barfota man som kan ALLT...ERNST! Han hade säkert kommit med nåt "husmorstips" för att få bort ogräs...jag valde att plocka för hand....Isolde och Isidor hjälpte mig också!

Efter morgonträningen som idag var i Boxen och en svettig Wod på ca 33 minuter + lite uppvärmning startade min dag. Det är ett bra sätt att vakna på!!!!

Efter lunch åkte vi till Skövde....lite shopping och sen bio ....MINIONERNA!
Så bra film...jätterolig verkligen! Isidor satt också still vilket man inte riktigt vet med en 3,5 åring.
Med magar fulla av godis så åkte vi hem och startade upp grillen. Vädret blev ju jättefint!!!!!

Det var vår dag!
Varje kväll och varje ledig sekund på en dag kollar nu min man CrossFit games.....okej,även jag :o))
Tanken var att vi i helgen skulle åkt till Falkenberg och Johan skulle "kanske" tävlat...nu ser vädret "skit" ut så vi väntar nog in det fina vädret i stället!

Vi skrapar husvägg nu!
Det ska målas VITT vårt hus.....

Ha en fin kväll!
Kvällsmat.....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar