Summa sidvisningar

tisdag 7 juli 2015

Ledig dag hos familjen Lenneér!

När man jobbar mycket ...typ varje dag så är dessa lediga dagar så "guld värda"! Man hinner i kapp,man hinner vila sig på soffan,man hinner ägna sig åt det bästa som finns...BARNEN...och hinner träna utan dåligt samvete. Som mamma är det väl nåt vi alla slåss mot antar jag. Att åka iväg och träna efter en hel dags jobb tar i mot även om jag skulle kunna åka när barn har somnat så VILL jag vara med min man också....tack å lov :o)).
Men jag är ganska nöjd med min träning, eller träningsdosen....samtidigt som jag i bland önskar mig nåt pass till. Handlar bara och endast om vilja kanske.....men det är så mycket annat som skall och bör göras också!
Men snart semester och då ska jag "snäppa upp" träningen lite mer.
MEN.....styrkan satt där idag. Den lyckas göra det....kondition är mer färskvara. Men jag har tränat i 20 års tid så då har man en del muskelminne!!!!

Idag har vi gjort "helg"...det betyder fredagsfika..... Rabarberpaj!
Isidor ringde mormor själv och bjöd hit henne...då dog jag nästan!
Han pratar inte så mycket och det jobbar vi mycket på. Vi jobbar på många saker med goda resultat....det är så skönt¨

Nu har kvällens läggning just avslutats.
Det tar tid...förr höll jag på att bli tokig. Idag vet jag att att även detta bara är en kort period i mitt liv. OCH vad gör det...jag har ingen tid att passa...jag har inga måsten att göra!

Nu blir det film hos oss!!!!!
Nya köksbordet!!!! Vi är supernöjda!

Kanske det bästa vi vet här...förutom barnen!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar