Summa sidvisningar

lördag 25 juli 2015

Regnar ni bort!?

Som här regnat hela dagen.....inte varit utanför dörren mer än när jag åkte till gymmet för att träna. Idag har vi verkligen inte gjort någonting mer än ätit popcorn,fikat och kollat på Frost.

Mysigt på nåt vis men det får gärna vända nu.
Det var skönt att åka i väg och träna.....Johan först och jag sen.
Jag har träningsvärk sen gårdagens "garage-pass". Tror det va wallball som gav mig grym träningsvärk i rumpan. Så även Johan!!!!


Jättenöjd med denna vecka rent träningsmässigt.....jag planerar ett pass i morgon också och då har jag pressat in 6 pass!!!
För mig är det ingen stor sak ATT träna eller VILA....det är inget jag funderar så mycket på. Men jag räknade lite på det då jag kört igenom hela kroppen att det plockat på bra med pass.
Jag håller aldrig upp sommartid rent planeringsmässigt.....för mig spelar det ingen roll om det är sommar eller höst. Jag har träningen som en del ändå.
Åker vi på semester så blir det nåt spontanpass...eller rent vardags-mässigt som långcykling eller annat.
Inte så noga...men rör på mig vill jag och måste jag!

Nu kom sonen hem efter sitt pass på gymmet. MYCKET mycket mycket nöjd mor att dom är på gymmet en lördag kväll faktiskt!!!
Nu kan väl och kommer säkert detta ändra sig som allt annat....haha!

Tacos och godis denna lördag. För mig alldeles perfekt!!!!
Jag är nöjd med ganska lite......behövs inte så mycket för att förgylla en dag för mig.
På dagens bio...FROST så skulle det så klart vara popcorn i "finpåse"! Mamma fixar!!!!


Mycket kaffe till mamma!!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar