Summa sidvisningar

onsdag 8 juli 2015

Nu känner vi igen det.....


Känns som detta ÄR det svenska sommaren! Man känner igen det....
Regnet fullkomligt öser ner här och hela trädgården som förra veckan va så fin ser ut lite som ett tragiskt slagfält. Uppblåsbara leksaker ligger där och ser nästan sorgsna ut...
Jag har varit ute på varenda väder-app för att kanske hitta det bästa vädret för kommande semester-veckor. Ser inget vidare ut och att boka en resa till värmen lockar...men det går inte när man i huset har en fattig "student"!

Idag har vi redan röjt här. Jag har plockat i lekrum...räknat några tal matte (japp,jag måste göra ett nytt försök med den). Barnen är rena och hemmet städat!


Jag ska jobba i kväll och dom små liven ska vara hos mormor och hos morfar i morgon!
Det löste vi bra denna vecka även om det var ett stressmoment i början av sommaren. Allt löser sig ju...som tur är!

Nu är det dax att börja fundera på lunch.....
Det är trist med vardagsmat tycker jag. Jag hamnar gärna i "korvträsket".....

Hoppas på några bäbisar under kvällen....
Hoppas på lite sol...
Sen är jag nöjd....

Ha en bra Onsdag!
Gårdagens träning har gett mig ordentligt stumma biceps idag....jag är tillbaka på 20 kg hantlarna igen. Det kommer och går det där.....haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar