Summa sidvisningar

söndag 5 juli 2015

HEJ

Dåligt med uppdatering!
Jag jobbar som en galning....till och med över i fredags kväll och rullade in bilen här på gatan vid halv ett för att sen upp tidig morgon igen. Va så totalt slut igår eftermiddag att jag kände mig sjuk!
Slängde mig i poolen en stund innan vi grillade och gjorde kväll. Vi satt ute och spelade med Isolde till sent i går kväll.
Denna värme är härlig men tar lite på allas krafter.

I morse,eller förmiddag så var det äntligen dax för Isolde tjejkalas.....7 st små tjejer med var sin liten badväska och fina paket kom hit. Det badades och vi åt glass i stora lass här innan det va dax för mig att ta på mig sport-bh och löparskor inför kvällens kvällspass.
Upp i morgon bitti igen!
3 pass kvar!
Sen är det en mycket mycket välbehövlig semester!!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar