Summa sidvisningar

tisdag 7 juli 2015

I vår storm!

Sitter och väntar på att det snart kanske lugnar sig med blåsten så vi kan gå ut och njuta lite av solen. Vi har varit ute och cyklat och tittat på cykling här i stan. Det går onekligen fort när dom spurtar....vi tog det lugnar. Ändå vurpade Isolde en gå,men landa på gräset tack och lov!

Det kändes som en lagom aktivitet i stormen!

Nuuuu...nu gör vi ingenting alls!
Var sin "Padda" och en mor vid datorn.....
Jag har inga som helst bekymmer med att mina sitter med "paddan" en stund här och där. Finns betydligt större saker att höja pulsen för i livet...lovar er!
Dock är jag benhård med att det inte blir för mycket och för länge. Nu lever dessa barn med två aktiva föräldrar och detta med stillasittande är inte direkt vårt stora bekymmer.

Skön ledig dag utan måsten...bara tvätten!

I kväll ska jag träna...inte riktigt bestämt vart och vad. Troligen gymmet.....lite armar och lite rygg!
Eller en Wod där jag får in kondition också....kombinationen är oslagbar!

Nu har vi bokat campingplast på Råå Vallar resort i en vecka...hoppas nu på strålande sol!
Älskar Skåne..älskar Helsingborg. Vi åker dit för 4e året....får inte nog!
Morgonbus...i bland går det över styr...men inte idag!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar