Summa sidvisningar

onsdag 1 juli 2015

Grattis vår Älskade Isolde

För 6 år sedan föddes den vackraste lilla flicka jag sett. Att det efter 3 pojkar blev en flicka va nog en chock för mig...en sån glädje.
Minns att vi stannade på vägen hem och handla en vit klänning. Roligt efter år av marinblåa tröjor,mjukisbyxor och spindelmannen tryck,  det kan jag ärligt säga.
Jag brukar alltid säga att hon kom till mig precis i rätt tid...då jag behövde henne mest...av olika anledningar!
Hon är förblir min endaste lilla tjej.

Så för 6 år sedan vid denna tid så fanns inte en tanke på att vi under kvällen skulle få träffa vår dotter.
Men efter ett rutinbesök på förlossningen så blev jag kvar....och ut kom en lte Isolde!!!

Hon är bedårande....så klok,så härlig,så omtänksam och ordningsam att jag ibland tycker hon är klokare än många vuxna. Hon ser alltid det goda hos alla.....hon vaknar och somnar med ett leende.

Så idag min älskade lilla gumma är det din dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar