Summa sidvisningar

måndag 20 juli 2015

Milda makaroner.....

Herre min gud...jag vaknade med sån huvudvärk i morse så jag höll på att "smälla av". Innan jag kom ner och rotade igenom medicinlådan (japp,som blivande ssk har man ett lager av allt). En dundertablett senare,kaffe och en stund på soffan är jag på "G " igen!
Nu tvättas det som aldrig förr här...ändå tvättade jag två maskiner på campingen:o)
Hemmet var täckt av katthår så nu är det också städat.
Annars är det mest en hemmadag här. Vi sitter i myskläder Isolde och jag framför Tv. Vi funderar på att åka och plocka jordgubbar!
Isidor och Johan grejar med bilen. Isidor iförd jobbarbyxor och peltor.

Skönt att vara hemma igen på ett sätt. Det blir lite lugnare på nåt vis...men så skönt med miljöombyte. Älskar att åka bort och komma hem!!!
Tur är väl det!

I kväll ska jag träna. det var planen för morgonen men det gick ju inte så klart!

Vädret var inget vidare i morse men nu så...

Hoppas ni får en fin dag!
Hoppas på massor av sol och bad denna sommar!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar