Summa sidvisningar

tisdag 30 december 2014

Dagar som dessa....

Nu är det bara jag och Isidor hemma...och en busig Tristan som jagar våra fötter.
Vi slöar...vi slöar så till den milda grad att vi både ätit frukost och lunch i Tv soffan.
Isidor kollar på traktorer på "paddan"...jag redigerar bilder...Isolde leker hos bästisen Nova.
På förmiddagen hade min mamma dessa juveler en stund så jag kunde plugga,underbara mamma!

Vi ska snart ut och åka pulka med ett gäng mammor och barn.

Lite kaffe till mor ska med.....

Ser ut som denna snö nu ska lämna oss. Bedrövligt tråkigt!!!

Jag har fotat vår fina kattpojk idag. Han är så fin.....en riktig livsnjutare...som är vid mina fötter JÄMT,som en hund!



Fina Tristan!!! Idag fick han gå ut i koppel och försvann nästan i snön....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar