Summa sidvisningar

söndag 25 oktober 2015

Härliga helg!

Vilket höst,vilket väder!!!!

Vi sitter bänkade framför tv. Söndagar är den bästa Tv kvällen på veckan tycker jag!!!

Helgen gick snabbt!
Igår va vi iväg och träna på eftermiddagen tillsammans med våra grannar. Så roligt ! Frun i det hushållet har idag svårt att gå i trappor....haha!

Sen åkte vi bara hem och duschade och åkte sen vidare till dom för en trevlig Lördag kväll med grillning och barnen lekte konstant! Roligt att ha barn i samma ålder...smidigt!

Idag blev det inte direkt sovmorgon ändå. Finns ingen logik i barn!

Dagen har gått åt till att plugga...med två barn runt fötterna..på mig...hos mig....en på var sida!
Men lite gick nog in i alla fall. Mormor tog med dom små på Bio och Johan och jag åkte och träna....en dejt alltså:o)... CrossFit boxen!!!

En bra helg!!!
Sista veckans tenta plugg nu!
Ett skogsbesök som alltid på helgen!!!!!

Som jag älskar er mina juveler!!!!!

Underbara Isolde...

Glädjespridaren...lyckopillret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar