Summa sidvisningar

torsdag 8 oktober 2015

I alla sängar...

Nu har jag gjort kvällens "runda". Det betyder först en saga för Isidor och ligga där tills hans sover gott...sen vidare till Isolde,i bland saga,oftast...men idag lite "dagens prat" om allt möjligt. Allt från vad vi ska göra i helgen till att döden kan vara svart eller rosa!

Nu sover dom efter att vi varit ute i skogen i en timma....skulle blivit en promenad men vi fastande bland träd och grenar och lekte. Så härligt och skogen är den bästa lekplatsen!

Vi var stelfrusna när v kom hem så nu knastrar det från kaminen.

Idag var det ju "Drop in" fika hos Isoldes fritids. Så mysigt! Ny skola för mig som mamma och jag är så glad för det....så nöjd med allt! Tycker det är toppen på alla plan!

Vi tog en cykeltur till Konsum efter och mötte upp sonen...som kom i bara skjorta. För honom har vi stannat i augustivärmen tror jag minsann!!!!!

Nu ska jag ner och slå mig till ro i Tv soffan....lite så där jagad så klart då jag behöver plugga men försöker så långt det är möjligt att inte göra det kvällstid!!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar