Summa sidvisningar

måndag 12 oktober 2015

Nystart!

Hej på er denna något grå måndag!
Vi är trötta här...helgen har inneburit allt från träning till fika i mängder.
Igår morse åkte vi nämligen till Habo för frukost och fika buffé. Så galet gott!!!! Mysigt fik som hade allt det där som jag älskar...ostar...våfflor,frallor och pålägg. Vi åt som om det vore vår sista aktivitet innan döden....
Johan provkörd en bil...han är bilgalen och jag vet inte hur många bilar vi ägt genom åren.

Isolde testade sen innebandy och blev helt "såld" på detta...vilket vi tyckte va kul.Sen blev vi bjudna till grannfamiljen för åter igen fika och lek.

Det var nog vår helg!

Idag tog det tid innan alla befann sig på undervåningen...trötta så jag jag höll på att snubbla i trappan. Tack gud för kaffe och smink!!!!

Varit i skolan hela dagen på handledning. Det är bra tycker jag är väldigt bra. Man behöver ventilera med varann. Eftermiddagen gick åt till att lyssna på B uppsatsens upplägg!
Helt galet att det bara är ett år kvar!!!!
Skönt och läskigt på samma gång och nu börjar snacket om VART åt det lutar. Jag som va så säker på mitt "barnmorskeri"...nu är jag ju inte lika övertygad längre.

Nu kommer min man hem och blir mött av prinsessor i hallen!
Dock inte jag utan och Isolde och kompisen Alice!!!
Isidor r trött...hoppas han håller sig kurant bara!!!!
Gubben höst kan det där med färger och ljus!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar