Summa sidvisningar

fredag 30 oktober 2015

Där satt den!!!!!

Nu...nu är mina 4 tentor skrivna...varav en var en hemtenta!
Jag hoppas jag satte alla 4.a....
Marika och jag kramades som om vi inte sett varandra efteråt. Åååå den känslan kan bara förstås av nån som gjort det!


Gud,så kämpigt det varit. Jag har haft fullt upp men att hålla mig upprätt någonstans över ytan!
Inte farligt att pressas och jag kan bli tokig på gnäll om hur stressigt livet är.Vi väljer ändå själva...mina barn har fått äta snabbmakaroner och mamma scans...inte dåligt samvete för det ,inga barn dör av det...inga vuxna heller. Hemmet har inte varit städat,ingen blev sjuk och anticimex kom inte. Jag har inte hunnit träna,jag överlevde.....så det är ingen fara. Vi klarar oss!
Vi behöver inte vara perfekta...slit inte ut er mammor!

Så vi har alla överlevt men jag är ganska trött!
Det tar vi igen i helgen nu. Inget bokat direkt!
Vi ska vara tillsammans!

I eftermiddags dukade vi upp köksbordet med lim,papper,paljetter och toa rullar...sen fick kreativiteten flöda...vi satt i timmar och gjorde pumpor och fladdermöss. ren avkoppling och så mysigt!

När Johan kom hem åkte jag till Boxen  en sväng...körde igenom kroppen. Väckte den!
Så skön avslutning på veckan och sen hem för kvällsmat bland tända ljus!!!!

Nu ska vi strax hämta täcket och kudden uppe och krypa upp i soffan!
Må jag orka till 20.00!
Tradition,min "pumpor" (parikor)

I bland får dessa småttingar "fredags-påse....så blev det idag! SÅ roligt tycker jag att överraska dom.  Dom är värda allt i hela världen! Tonåringar vill  mest ha pengar...O)))

Som han slet med denna,lille Isidor!

Å så lilla pysslan...hon har det efter farmor!!!!


Skapar verkstad!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar