Summa sidvisningar

måndag 5 oktober 2015

Träning och vilse i pannkakan!

Jag tittar på "Sofias Änglar"...jag står knappast ut...på riktigt! Det är så sorgligt...

Barnen sover...utom en som gymmar. Min man tränar och jag tar pluggfri kväll.
Ett glädjande bud idag....att vi har 2 gånger till att skriva vår tenta...om det är RÖRIGT??? Jo,det kan man väl säga om man vill vara ödmjuk!!!!
Nu känns det betydligt bättre i alla fall....

En bra pluggdag och hämtade två glada pigga barn.
Ugnspannkaka i magen och sen mot dansen.....Isolde älskar detta med dans och gympa,till min glädje!
Jag passade på att TRÄNA....det blev ett pass på gymmet med ett PB i latsdrag....aldrig varit så stark där....häftigt för en gammal tant!
Jag tog sen en liten 2 km-runda!
Alldeles lagom denna kväll!!!

Hoppas Ni haft en bra start på veckan!!!!

Bästa tiden på året förutom advent!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar