Summa sidvisningar

lördag 3 oktober 2015

Underbara helg!!!

SOVMORGON HOS OSS!
Precis ballat ur på katten som hoppar upp på våra nya stolar med klorna!
Vi målar och Isidor har fått Magic sand...vilken grej det är. Minns att han lekte med det ofta på lekterapin!
Så mysig morgon,finns knappast nåt som är bättre än lördag morgon.
Inga stora planer för dagen alls,Isolde ska på kalas i eftermiddag annars är det inget som skall göras direkt.
Vi ska slänga halva källaren....herregud så mycket skit vi samlar på oss.

Igår gjorde jag min sista dag på Rättspsyk,en jättebra vecka som jag lärt mig massor av.
Hämtade barnen tidigt och åkte till hem&Hobby för att införskaffa lite nytt till hemmet. Blev väl inte så mycket egentligen.
Johan och barnen åkte och bada sen medans jag tog fram mitt plugg...som efter en stund byttes ut mot Jotex katalogen.
Kvällen tillbringades sen hos mamma,god mat och trevligt sällskap!

Hoppas på lite fint väder i helgen !

ha en fin Lördag...jag ska behålla myskläderna på idag!
Trötter!


Isidor har fått ny servis...så söt!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar