Summa sidvisningar

tisdag 6 oktober 2015

Lyxiga Tisdag!

Vi eldar i vår kamin....finns ingen med så hög mysfaktor!
Vi tog träningsfritt och dom små barnen sover gott...nybadade med nya lakan i sängar. Blir nästan lite avis på känslan....

En rolig dag på skolan,det va länge sen jag skrattade så mycket. Vi är ett bra gäng....
S-HLR utbildade så nu kan agera bra vid hjärtstopp!!!

Sen va det raka vägen hem och åt en macka vid datorn samtidigt som lite arbeten skulle se över. I morgon redovisas några!
Det blåste ute och jag va stelfrusen när jag små sprang in på fritids.
En riktig mys tisdag med var sin kanelbulle framför Barnkanalen och sen matlagning. Tyvärr inte så ofta jag står och rullar köttbullar till X antal personer...men idag så..sen potatismos och lingon till det. Gott! den tiden finns inte på vardagarna för oss riktigt....korv går snabbare!

Min kära mamma kom hit en stund och badade Isidor...han har åkt buss idag...tror han pratat om detta sen 15.00!

Nu ska jag ta fram min massagedyna en stund.
Härlig Höstdag!

Isoldes alster...kan vara det finaste som finns i ett hem. 

Skaparglädje!


Nostalgi......chokladpudding. Lyxigt med efterrätt en tisdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar