Summa sidvisningar

torsdag 22 oktober 2015

Morgonstund...

Idag har vi en lång morgon. Vi vaknade av oss själva!
I alla fall Isidor och jag.
Så nu har vi krupit upp i soffan med tända ljus på bordet och äter frukost framför tv.

Mysigt som tusan!

Igår eftermiddag hade jag utlovat bullbak på Isidors begäran. Men han har fått bilbane-tejp som vi tejpade upp i lekrummet så just bullbaket va han inte så delaktig i sen. Men storasyster desto mer.

Vi hann provsmaka och äta kvällsmat innan det blev dax för gympa för Isolde och jag passar på att träna den timman. Jag tog gymmet igår och idag har jag träningsvärk i benen...benstyrkan som varit min styrka ALLTID är väl inte som den har varit men det sitter en del kvar. Helt oviktigt egentligen men ibland är det kul att kola sin kapacitet även om jag idag tränar för välbefinnande och för att orka med tempot!
Veckans första pass men nu ska jag försöka klämma in några till...bara den där tentan blir skriven. 3 tentor på tre veckor är för mycket när det är så här mastiga saker....blir rörigt och tungt!
Men snart är det över...och jag får ett liv igen tills nästa grej!
Som är B uppsats......det blir lite att bita i. Tur jag älskar att skriva säger Marika...:o))))

Nu är morgonmyset slut...skola/dagis väntar!





Så rolig grej...man kan tejpa hur man vill köpt på Inreda.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar