Summa sidvisningar

tisdag 20 oktober 2015

Okristligt tidigt!

Hej på er...jag rapar inte ur mig inlägg så ofta just nu. För det första så har jag dåligt med överbliven tid....sen händer inte så mycket i dessa tenta-perioder....
Det som hänt här att vi idag vaknade klockan 4 i morse...det dröms här...det kissas...det snurras....en upp...byter säng....katten kommer...och rätt var det är så är det dax att njuta av en ny dag. Lite svårt med njutandet i morse då jag kände mig som ett monster.
Lägg då till att när vi lite småstressade skulle åka till fritid/dagis så hade jag låst in nycklarna i bilen...upp på cykel för Isolde och ner i vagnen för Isidor. Försökte faktiskt tänka att det va bra med lite frisk luft. Och det är inte långt alls...så det löste sig fint!

Redan Tisdag....helgen försvann...det va fotning för mig hela söndagen med tillhörande redigering,innebandy för Isolde.
Lördagen vet jag knappt vad den innehöll mer än bio.

Nu är det 2 veckor hemma-plugg och tentor varje fredag två veckor framåt. Japp, det är körigt!!!
Men nästan vant kroppen vid stressen....försöker ta hand om den så gott det går. ETT måste !

Jag pluggar från 8-16...paus fram till 20.00 och fortsätter till 22.00. Så ser det ut :o))

I eftermiddag ska vi dock överraska barnen med att åka till Osterian...Johan ska sluta tidigt! Så skönt med en paus utanför hemmet!!!!!
Ska bli mysigt !!!!

Längtar till advent!!!!!

Nu är maten i magen och lite ny energi kom....
Nu kör vi igen!!!



Sötaste Sigge 1,5 år. Så stolt över dessa bilder...så nöjd. Att utvecklas i fotandet har varit ett mål och nu börjar jag se att det "duger" bra......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar