Summa sidvisningar

torsdag 15 oktober 2015

VAKEN

Det var väl den känslan som infann sig i morse när vi kom ut och fick skrapa rutorna på bilen!!!!
Vinterjacka på.....och halsduk på plats.
Jag gillar ju detta friska ...bitiga!

Jag är inne i tentaperiod nu och livet går ut på att plugga....det i sin tur är inte direkt hälsosamt på nåt plan då man sitter still för mycket och äter samma som vid högre fysisk aktivitet. Det brukar kännas!!!! Att sen ha en reumatisk sjukdom i botten gör man jag stapplar som en tant efter att suttit och pluggat i 6-8 timmar.

Jag åkte till Marika i går och pluggade hela dagen. Både trevligare och mysigare att plugga ihop.
Vi åt lunch och fikade...och sen va klockan redan "hemdax".
Jag fick med ett extra barn hem för lek och min snälla mamma hämtade Isidor.
Lite konstigt att bara ha ett barn med kompis hemma som är 6 år...dom klarar sig bra .

Ännu konstigare att Johan och jag kunde åka och handla själva utan ett enda barn senare då Isolde va på gympan. Nästan som en dejt ju.....haha!

JAG har köpt (beställt) mina första julklappar. Känner man mig vet man att jag typ lägger fram kläder inför morgondagen redan eftermiddagen innan....jag AVSKYR känslan av "tidsbrist"...vilket är jättebra när man pluggar. Skulle aldrig i hela mitt studentliv utsätta mig för att göra något i sista stund...jag får puls av bara tanken!

Nu är diskmaskin och tvättmaskin igång....barn lämnade...nyhetsmorgon på tv och kaffekokaren puttrar!

GO GO GO.....denna torsdag!
Redo för en ny dag !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar