Summa sidvisningar

måndag 26 oktober 2015

Diabetes...Stroke och en Tia på det...

Här är det Tenta plugg vad annars!
Det går fint...det är somatiken som nu ska sitta som en "smäck" och för att bara sammanlagt pluggat knappast en dag så är jag nöjd ! Det är lite mer "lättfattat" än ner på cellnivå.
Det är intressant med dessa sjukdomar som också blivit folksjukdom!

Vi tog en frukost framför tv och sen hann jag dammsuga innan vi for iväg till dagis/fritids. Ingen tidig morgon på det sättet även om dessa barn nu igen är morgonpigga!
Det är höstlov för samtliga...men jag vägrar ha ett dåligt samvete som gnager för det. Barnen har det bra på dagis/fritids...så klart. På fritids händer det massor av kul. Men det betyder inte att jag vill att dom ska vara långdagar ändå. Så denna vecka blir en "lagomvecka"! Tonårigar dom har förmågan av att sova ut....dom tar igen sig när det nalkas lov :o)))) Nu är det bara 2 terminer kvar som jag kan styra över min egen tid.....

Nu ska jag lägga mig raklång och läsa ur 4 kg litteratur en stund sen är det dax för kaffekopp nr 3 för dagen!!!

Lite sol hos oss,får bli en eftermiddag ute tror jag minsann!

Stiligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar