Summa sidvisningar

torsdag 8 oktober 2015

Samtalets tid är inne!

Godmorgon från plugg-stugan som nu startar upp här hemma. Nu är det tenta plugg som gäller .....långt fram i tid!
Psykiatrin tentan är först ut...inte mitt största bekymmer direkt. Kul och intressant...då går det bra!
Sen kommer lite annat mindre kul...

Igår var det utvecklingssamtal nr 1 för terminen på sonens skola,gymnasiet....jag hoppas och ber att alla utvecklingssamtal ser likadan ut! Så stolt över mina barn....men också stolt över mig själv. Dom är så duktiga så jag måste få lov att skriva det .
Skön känsla i magen när allt bara kan får flyta på för dom....MEN med det menar jag inte att allt bara ska gå som "klockan"...utmaningar och problem SKA dom stöta på,....det hör till och rustar dom för livets hårda skola!!!

På kvällen tog jag en löptur...den första på länga...Nr 1. Hade glömt hur jobbigt det där första passet är Nr2. Hade glömt den sköna känslan efteråt.
Sen utnyttjade jag utegymmet uppe på berget. Älskar att träna ut!!!

I morse var det utvecklingssamtal för Isolde....vår lilla Isolde. Även där "bara bra". Hon har ett brinnande intresse för siffror och bokstäver....hade aldrig mina söner ...haha!
Hon ÄLSKAR skolan!!!!

Löss går på dagis och morgonens lilla "lusletande" resuterade i NOLL lus.,.....men det kliar bara av tanken på mig!

Ha en fin dag!
Gilla Butikannorlunda på FB så kan man se massor av fina mössor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar