Summa sidvisningar

söndag 4 oktober 2015

Rundar av....

Nu är det läggdax!
Johan och jag fick en egen kväll här med nybakta scones och vindruvor vid Tv...BRON så klart!
Vi har haft en toppen helg...
Idag åkte vi till Borås med 3 stopp på vägen. Först Kinnarp...sen Lager 157. Fyndade massor....nu är vi rustade för en vargavinter hela högen. Bara ett par termobyxor till flickebarnet som fattas.
Sen vidare till Johans föräldrar för att fira hans mamma som fyller år i vecka. Så mysigt och så mycket god mat...slår mig alltid att undra om mina barn kommer tycka jag är grym på mat när jag blir farmor/mormor? Troligen inte....helt ärligt!
Johans mamma som syr mössor....slängde ihop en till mig också.
Sen åkte vi iväg och fotade mössor. Isolde är en van modell....hon kan detta. Lillebror kräver mer fjäsk och tålamod,....honom får man slita hårt för att få med på bild. Inte ens godis funkar!

Sen va det tårta innan vi for hemåt mätta och belåtna efter dagen!!!!

Ny vecka....
Nya tag...
Älskar "hemmaplugg-måndag"!
En sådan är det i morgon!!!!

God natt i stugorna!
Bjuder på bildbomb!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar