Summa sidvisningar

tisdag 13 oktober 2015

Tisdags "häng"!

Precis sprungit över till grannen med Isolde....bara en gata bort. Leksugna tjejer...varje dag om dom får bestämma!

Min dag har bestått av L-dopa...psykoser....glutamat och GABA. Jäklar i min låda så mycket vi ska kunna, mot en betalning som vi skrattar åt. Varför gör vi det??? Inte för att bli rika...blir svaret!
Men en valmöjlighet i arbetet....jag bli en hårding att förhandla med.

Känns som jag tänker "sen" när allt lugnat sig så ska jag göra det och det. Det lugnar sig dock aldrig utan vi jagas konstant!
Fredag är det tentadax...nu ska jag visa vad jag kan inom psykiatrin!

När jag hämtat barn så lyxade vi till med bullar från MEKKA. Mysigt att tända ljus och prata om dagen....även sonen uppskattar detta. Vår stund på dan där vi samlas. Isidor näsa är skvallrar om en ordentlig  förkylning. Så nu blir det lite Disney tror jag bestämt...passar även mig!


Jag har träningsvärk i hela överkroppen efter gårdagens gymträning!
Nu ska jag hålla i löpningen och det får bli onsdag och fredag.
Idag har jag avverkad ett ordentligt CrossFit pass, en egen Wod .....med "mina svaga" övningar!
Det är så man får utmana sig ibland.
Just i dessa tenta-stress perioder blir träningen en räddning för att inte fullständigt tappa huvudet. Jag blir inte så tenta-stressad längre...skrivit så många nu att det börjar bli en vana!
På torsdag eftermiddag hamnar jag i "nu skiter jag i det" känslan och den är förlösande den känslan!

Nu ska jag skala potatis!
Efter att plocka ur diskmaskinen det tråkigaste som finns!!!!
Dagens sällskap var värmande!

Sonens fotograferande resulterade i MAMMAN!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar