Summa sidvisningar

torsdag 29 oktober 2015

Ni är det bästa jag har!

Så trist för er att läsa...plugg å plugg!
Men nu så..i morgon..sista tentan!!!!
Jag är som ett "urskeet päron"!

Men idag tog Johan också ledig och jag gjorde mig ledig efter att pluggat dygnets vakna timmar igår.
Finns få saker som jag kan uppskatta så som dessa små utflykter. Sitta med Johan i bilen...vi kan skratta och prata eller sitta helt tysta och bara kolla ut genom fönstret och njuta av höstens färger. Denna man, min man är det bästa jag har...eller min familj så klart med alla våra/mina barn!!!

Lyxade till det med brunch på Ikea....då slog det mig hur smidigt livet nu mer är. En Isidor som mår bra...vi behöver inte tänka på infektionstider..risker men också att dom blir större. Vi kan sitta och äta ganska så obehindrat...så klart att nåt glas far iväg då och då men det är inte det eviga passandet längre!

Sen en sväng å A6....
Sen hemåt!
Lite fattigare...lite gladare !!!!

Livet utanför dörren är härligt! :o)))

Sen har vi fixat i Isoldes rum lite,myst i soffan och jag har pluggat lite mellan mat och "kolla på mig" aktiviteter på golvet!

Älskade Ni!
Ni är mitt alt!
Vad gör en tenta....om jag misslyckas så finns ni ändå där på fredag eftermiddag. Om ni visste hur lycklig jag är över er alla...BÄSTA "femman" och bästa Johan!!!!



Någon väntar ganska mycket på att det ska bli lördag!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar