Summa sidvisningar

tisdag 20 oktober 2015

En liten tjuvstart!

Efter en pluggdag hämtade jag upp dom små personerna och vi hann njuta av ordentligt med frisk luft innan pappa Johan rullande in här och vi kom iväg till Falköping och hälsade på tomten,skrev önskelista,fikade,köpte lite små grejer....så mysigt där är!
Sen passade vi på att besöka lite andra affärer som falköping har! Tänk att den staden är utsedd till Sveriges tråkigaste...konstigt för vi har varit i Norrköping....

Nu är barn lagda och jag har tänt upp kvällens dos av värmeljus.

Jag skulle tränat idag,men ibland blir planer ändrade och tänk om det varit för X antal år sen...eller det hade inte hänt. Vi hade åkt hem i stället! Glad för att man kan och vill förändra det som ibland inte är bra för en. Brukar likna det med att "släppas fri", inte förrän man är släppt förstår man vad man varit fångad i!
Att träningen får bli en del av livet är jättebra så länge det inte BLIR livet!
Jag är idag hellre hemma och spelar spel med barnen...eller tar en cykeltur...men jag gillar att träna och mår så bra av det.
Så i morgon gör jag ett nytt försök med fysisk aktivitet!
Just nu skal jag inte konditionsträna,jag skall köra lite lägre intensitet ett tag.

Nu sitter vi i soffan och bläddrar i soff-katalog!!!!


Älskade höst så mycket lugn du ger!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar