Summa sidvisningar

måndag 5 oktober 2015

Måndag och farten är låg...

Att plugga med motivationsbrist är svårt. Jag har valt att inte skriva så mycket om utbildningen.....av många olika anledningar, Kurser skall (inte utbildningen) tas bort,omorganisation och VI kommer i ordentlig kläm. Det är rörigt och vi får olika bud överallt...det tär på oss och mail-fingrarna går varma från de flesta studenter. Det är så att kursen gör om och min släpandes läkemedelstenta har tydligen nu bara ett tillfälle kvar......alltså en gång till att skriva. Sen ska kursen avvecklas på nåt vis...och det betyder helt enkelt kort och gott  att jag och 24 st blir spärrade om vi inte klarar det! Ni kan ju tänka er och föreställa er den stress vi känner,den panik och den ångesten. 4 terminer helt bortkastat ...tycker jag! Men jag sätter den!!!!!
Jag har inte gjort räknefel...utan läsfel (lika illa i verkligheten...jag vet) men vi har fått så dåliga förutsättningar vad gäller detta så det är skandal på en Högskola....
Nog om det då vi studenter på skolan har ganska mycket att ta tag i som man ser lite här och där......så vi bör ligga lite lågt när vi jobbar på i det tysta än så länge!!!!

Därav lite tuffa tider för mig med glesa inlägg!

Alla är på de platser de ska denna dag och mor vid datorn!
Jag dricker kaffe och försöker få in lite viktigt i min egen hårddisk ...ibland känns det som det är fullt.

Men nu ska vi tag tag i detta och plugga på dagen lång. Längtar efter barnen...jag kan göra det på kvällen redan...längta efter att dom ska vakna,då helst på morgonen :o)))
Älskade barn!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar