Summa sidvisningar

torsdag 1 oktober 2015

Veckans första.....

Idag fick jag till veckans första träningspass. Skönt och inte minst en skön cykeltur dit!!!
Det föll sig bra och det blev konstigt nog lite tid över...eller jag tog mig tiden som råkade finnas där.

Jag hämtade dom små och vi åkte till ICA för storhandling...sen kom jag på att vi var bortbjudna både fredag kväll och söndag lunch och helt plötsligt blev det inte mycket helgmat som behövdes.

I morgon är det sista dagen på min VFU på rättspsyk....lärt mig en hel del och idag fick vi se andra avdelningar!!
Vi är eftertraktade inom psykiatrin...det finns på tok för få SSK där som överallt egentligen!
Undrar så vart jag kommer hamna!!!
Jag gillar psykiatrins spännande värld,det är precis vad det är nämligen. Men min mamma brukar skoja och säga -ÄR det också kul och nåt för dig!? Jag gillar det jag håller på med på nåt vis.Somatiken har sina delar man tycker om....dock vet jag mer vart jag INTE vill vara...dit hör akuten först och främst!

En lugn och skön eftermiddag hos oss med lite pyssel och traktorkörning!

Nu har dom precis somnat och jag slötittar på Tv samtidigt som jag behöver röja lite här och var. den rena tvätten ligger i en hög i tvättstugan och jag inser att det blir fredagens eftermiddags "göra"!
Som om himlen brann i kväll!!!!

Tänk att dessa redskap är så jobbiga att använda!

Mot Falköping!!!!  (fick frågan om jag hade löshår???...näää....men jädrans som det växer)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar