Summa sidvisningar

lördag 28 juli 2012

Att bygga upp och Hoppa groda!

En hemmadag!
Städat,tvättat och fått ordning!
Skön känsla att få allt på sin plats.
Vi brukar sannerligen inte hjälpas åt med just städandet. Det ligger lite på mig. Nope så jämnställda är vi inte och har till och med valt att inte vara det...det ni??? :o)

Jag tog en liten promeand med småttingarna och den störste killen. Lördagsgodis och REA på Lindex!!!!

Då börjar det spööööööregna så klart så Johan fick hämta oss!

Just nu öser regnet ner igen och jag kan inte hjälpa att jag tycker det är så mysigt!

Jag hann med en löprunda i alla fall. Så mycket grodor så jag fick kryssa mellan pappagroda,mammagroda och bäbisgroda. Så äckligt!!!!

Vikten står  stilla,kroppen svarar bra på träning...maten går.....njae...jo då det flesta dagar bra. Att min kropp behöver lite kollisar vet jag sen innan. Jag mår inte bra utan dom men heller inte av för mycket. Så här balanserar jag nu..

Försöker köra så mycket konditionsträning som jag orkar med och kombinerardet med min helt vanliga styrketäning + lite hemmaträning som bonus!

Min sista graviditet blev jag en flodhäst med jäkligt långt hår för det växte i kapp med röv och lår.
Japp, stadiga 24-25 kg byggde jag på...tror jag...kanske 22. Vet inte riktigt och det är ovesäntligt Nu!
Men att äta chokladbollar gjorda på smör si sådär 4 dagar i veckan liggandes i soffan straffar sig.....och det sliter jag med nu!
Så är det......
10 kg till och det kommer bli tuff!
Men det handlar om eget ansvar...det är lixm bara att köra!

Nu ska jag tända ljus och ta min prinsessa i mitt knä och gosa in mig i hennes lockar!
EGO bild....det handlar väldigt lite om att vara snygg för mig just nu. Det handlar mer om att må bra i en kropp som ska vara mitt "bo" i många år. Den BÖR vara smidig,stark och uthållig.....då mår jag som bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar