Summa sidvisningar

fredag 13 juli 2012

Pannkakor i mänger och Allsång!

Johan lägger Isolde inne i husvagnen. Jag lyssnar på nån Allsång av överförfriskade föräldrar,åldringar eller tonåringar. Svårt att höra vilket då fulla personer gärna går upp ett par tonarter där alkoholen går ner. Nån sommarplåga i alla fall!
Mörkt i vårt förtält, jag glömde tändstickor.

En mysig camping med badland!

Vi har varit i Pannkaksladan idag!!!
Sååååå gott!!!!!

Nu ska jag se om min man möjligen har somnat:o)

Går inte ladda upp bilder...irriterande!!!!!

2 kommentarer:

  1. Har du provat blogger-appen? Fixar bilder och video direkt från mobilen bums :)
    Ha en skön fortsatt semester!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj Mickan!!! Hoppas du mår bra? Jag har försökt men den funkar inte riktigt....testar igen!!! Smidigt när man är iväg, gillar inte mobilbilder riktigt annars!!!

      Radera