Summa sidvisningar

söndag 8 juli 2012

Inga lata dagar!!

Inga lata dagar i solen här inte. Även om den visat sig lite nu i kväll.

Å,va roligt det är när man är igång med diverse saker. Just nu renoverar vi vår hall uppe. Snart klar!
Idag åkte vi till Ikea och köpte garderober och lite mattor.
Blev en heldag!

När vi kom hem kom Johans föräldrar hit en sväng!

Jag har nu i kväll målat lekstugan inuti. I morgon blir det ett varv till.

Isolde somande för en stund sen och Johan gav sig ut för att cykla. Att ens få för sig tanken kl 22 är fantastiskt. Jag orkar inte göra något mer för denna dag nu.
Härligt att sitta här och det är ljust ute när kl är 22.30. Dörrarna öppna och barnskratt utanför. Det är sommar!!!

Vi har haft en urusel träningsvecka.
Jag har inte haft nåt val då jag varit sjuk. Tror varenda dag att NU är jag bättre.
Men nu tycker jag återigen att jag är bättre. Får se i morgon. Då blir det gymmet för min del !!!!

Härligt att vara lediga och när vädret ändå inte är så där kann så kan man ju passa på att får lite gjort.
Så morgondagen kommer gå åt till att fixa det sista uppe i hallen,måla leksugan igen, skruva ihop den nya garderoben så jag kan börja få ordning på mina kläder som hänger både här och där.
Isolde vill baka bullar. Får se hur mycket vi kan få in på en dag!!!!

Men dagarna börjar tidigt hos oss och avslutas väldigt sent nu mer!

Ja, nu mer är mal välklädd under sommartiden!!!

Målardax!


Min fina syster!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar