Summa sidvisningar

söndag 1 juli 2012

Älskade Barn!

För 3 år sedan låg jag just nu i soffan...9 dagar över tiden. Längtade så efter min bäbis!
Sömnbrist och uppgivenhet,spänning  och oror inför kommande förlossning!
Vi fixade med partytält och skulle ge oss in till Skövde för att hämta lite sömntabletter till mig. Sen skulle vi shoppa lite! Johan envisades om att ta med min BB väska....jag va irriterad och undrade VARFÖR!!!!!?
Träffade en av de bästa barnmorskor jag vet, detta har jag stått fast vid under alla dessa år. Underbara härliga LENA!!!!

En liten koll bara ......den kollen resulterade i att vi efter ca 7 timmar ( 3 timmar aktiv förlossning) fick en bäbis. Och det blev en Flicka!!!
Efter 3 pojkar va det så klart TOTAL lycka...jag va i chock!!! Jag grät så tårarna sprutade!!!!

Jag hade fått en flicka bland alla underbara grabbar!!!!

Den flickan har gett mig så mycket glädje, skratt, mysiga stunder och så mycket Lycka jag känner för henne....precis som för mina andra barn!
Men hon kom i en tid då jag behövde henne mer än någon annan tror jag!

Så idag firar vi VÄLDENS TJEJ!!!
GRATTIS ISOLDE!!!
Den vackraste jag vet!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar