Summa sidvisningar

måndag 9 juli 2012

Bilder!!

Dom som känner mig väl vet att jag är helt galen i bilder och barnvagnar....skjöljmedel och ajax. Men mitt intresse för att fota har växt sen Isolde föddes. Barn är roliga och lätta att fota.
Jag kan vara någonstans och bara utbrista...-Vilken bild det hade blivit!!!

Gillar inte uppställda bilder där vi SKA ta en bild...dom blir ofta lite platta och tråkiga men fyller sitt syfte om att visa EN BILD!!!

Att fånga ett ögonblick är roligt när det sker. Ibland blir det bra och ibland blir det inget vidare. En bild säger så mycket.....

Tror i bland att man får smyga lite med sin kamera....Isolde säger ifrån när hon inte vill. Men oftast så leker vi lite och fångar nåt speciellt.
Samtidigt som man oxå ska leva livet utan kamera för att vara med i "nuet"...
Men det är så kul!!!

Isidor börjar bli rolig att fota nu men är svårt att få till nåt när dom är mindre mer än sovbilder.

Isolde är enklare!

Grabbarna gör ful-miner hela tiden så dom får man vara glad om man får nån på.

ALLA bilder tillhör mig !




2 kommentarer:

  1. Jag älskar också att fånga ögonblicket på bild. Fota vardagen och särskilda stunder, naturen, barn och djur. En liten textrad av en mycket duktig textskrivare kom genast till mig nu....
    Stanna ett tag
    Så jag får ta ett kort
    Lyckliga dagar rusar iväg så fort
    Stanna ett tag
    Räck mig din varma hand
    Lyckliga dagar rinner iväg som sand
    Lyckliga dagar är som ett kärleksland <3 vet du vem jag menar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så vackert och så sant!!!! Visst är det härligt med bilder!!!!

      Radera