Summa sidvisningar

måndag 9 juli 2012

Kläder i drivor och ordning och reda!

Nu har jag fått en stor och rymlig garderob i vår nya hall. Det fattas en stor spegel bara och lister sen är det klart!!!! Blev fint!

Johan fick nästan ett bryt på mig när jag gick ca 4 vändor med kläder som skulle in i enorma högar. Jag behöver inga mer kläder nu försvarade jag mig med., men ljög så klart. Snart blir det nog nån ny tröja igen! INGA mer tunikor nu är ett som är säkert, det finns det i alla färger,mönster och längder!

Nu är det ordning på kläderna och jag har bra överblick över allt!

Tränade idag....26 minuters spinning och sen ner till gymmet för ett axel/arm pass. Gick bra trots att jag inte varit pigg. Men nu är jag på banan igen!! Eller på "banan" så här i semester tider vet jag inte men jag tänker träna när vi är hemma och inte har andra planer! Så har jag alltid gjort. Aldrig hållt upp en hel sommar för att det just är semester. Men det är ju olika....vissa tycker det är skönt att slippa träna när man är ledig.

Sen åkte vi till Anki och fika, så roligt vi har det!!! Hon är en rakt igenom ärlig och fin männsika. Helt ärligt känner jag inte många som henne, eller jag känner ingen som henne. Pratar aldrig illa om någon och sätter sin familj framför allting.

Ett gäng grabbar kom förbi och fikade. Isolde skulle hoppa studsmatta med dom och leka hela tiden.

Trötta barn som somnade tidigt och jag hann måla i lekstugan....och i morgon kan vi "flytta in" tror jag

Nu är det en stund i soffan och en betydligt tidigare kväll idag!
Igår kom vi i säng vid 00.30....och vaknade 05.30 och gav Johan sovmorgon!

Isidor & Anki

Vill du ha en puss brorsan!!!??????

Mina fina!!!

Mitt i mellan så klart!!!

Finns fler än jag som behöver några fler armpass....:o)))))


2 kommentarer:

  1. Å vilka fina barn du har! Kul att se dina fina grabbar också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja dom är fina på båda sidor! Mina grabbar vill inte alltid vara i min blogg men nu fick jag tillåtelse!!! ha en fin dag!

      Radera