Summa sidvisningar

söndag 1 juli 2012

Ett kalas att minnas!

Å, min gud så trött jag är. Börjar bli förkyld känner jag. Nån familjemedlem har delat med sig av sin förkyldning!

Idag har det varit kalas här!

Isolde väntade och väntade och ringde mormor och undra om hon inte skulle komma snart!

Hon trivdes med att öppna paket efter paket.

SEN....rullade en stor maskin in på vår gård med en LEKSTUGA!!!!
Min systers man är snickare, behöver jag säga mer.

Hela släkten samlades utanför och denna fina söta lilla stugan skulle fraktas från maskinen till vår tomt.
Vet att jag sa-Bara dom inte tappar den...med ett skratt!
Tog väl 2 min sen hände det!!!

LEKSTUGAN tippade av!!!!!!

Att jag inte dog...att VI alla inte dog.....
Alla vrålade och sen KRASCH ner !!!!!!!!!

MEN helst otroligt nog så klarade sig hela lekstugan förutom några tegelpannor och ett par hjärtslag från infarkt!

Kan säga att efter detta "drama" fick vi äta kall mat och jag tyckte så gräsligt synd om killen som körde. Stackare...där stod hela tjocka släkten och va så förväntansfulla och Isolde lyckligare än ett barn på julafton. Så hände detta!!!!!

TUR ingen stod där!!!

Nu är den fixat och alla tegelpannor är hela och på plats !

Herre gud vilken dag!!

Nu är hemmet i ordningen igen efter kalasandet!!!

Visst fotboll i kväll...Jipp så skoj (not).
Såååå många år!!!



Å så lite klädbyte mellan paketöppningen!


Se ut som en riktig Diva!!!

Innan dramat!!!


Lekstuge-fix

1 kommentar:

  1. Inget kalas utan krasch , tur att den höll!
    Tårtan blev jättefin :)
    Kram Eva

    SvaraRadera