Summa sidvisningar

torsdag 19 juli 2012

Småbarns förälder OCH tonårsförälder!

Sitter nu ny duschad efteratt kört 2 pass på gymmet. Spinning och Easyline. ....som instruktör!Summa av dagen blir alltså 1 timmas spinning i träningsväg!
Johan är iväg nu!
Båda småttingarna sover och min store son är på fest. Han fyller snart 18 och klarar sig ypperligt och har aldrig kommit hem i nåt sämre skick. MEN ändå så gnager det i magen....Hoppas jag förmedlar rätt känsla när han lämnar hemmet. Vill att han ska roligt men oxå att dom alla är rädda om varann! Tror alltid jag säger det till honom - TA HAND OM VARANN!!!! Det är så viktigt tycker jag!
Han är en så fin kille så jag kan börja böla när jag tänker på att jag bara va 1 år äldre än honom när jag fick ett ansvar större än något annat. Att ta ansvar som förälder. OCH att jag klarade det!!!

Mitt i förmaningstal så skall Isolde badas och Isidor matas, mellanson med kompis serverades glass....Häftigt mitt liv blev!

Nog om det.....

Testade Instagram...IGEN! Glömde mitt lösenord så jag fick göra om alltihop. Alla tjatar på mig om detta.....helt ärligt så är jag lååååångt ifrån så imponerad. Eller så fattar jag inte och har just nu ingen större lust att sätta mig in i det. räcker med Fejan och Bloggen just nu.
Men lite kul att se vad det va!!!

Renovering pågår av både kropp och hem....

Hemmet kommer bli fint ...kroppen fullt fungerande!

Nu ska jag se om det är nåt bra på TV, troligen INTE!!!!


Sån glädje ni är för MIG...Ni alla!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar