Summa sidvisningar

söndag 22 juli 2012

En dyr löprunda och kalla bad!!!

Jaha ja....Tog mig en löprunda på berget. Slutade med att jag tappade min mobil så olyckligt at displayen sprack!!!! Tråkigt och lite typiskt mig!

Dagen gick i ett rasande tempo.
Hemmaträning,gnälligt barn mat och sen Hjo. Vi hade lovat Isolde en baddag då jag va säker på att vädret skulle vara fint. Vi tittade på varann och insåg att nåt badväder va det INTE. Men vi tog det som en utflykt och Johan tog sin träning till och från Hjo på cykeln.

Isolde hoppade i vättern ...13 grader va det. Tror hon inte kände riktigt...Hon va ganska ensam ...Jag trodde inte det va såååå kallt!!!!! Men såg sen....13 grader! Hujedamej!!!

Köpte lite fisk ,rökt lax oxh makrill innan vi åkte hem!

Nu har vi hamnat i soffan!!!!!

I morgon ska jag städa husvagn och lämna in mobil.

Har tittat lite till och från från Norge. Det är så gräsligt hemsk...precis som mycket annat hemskt som hänt i vår värld den senaste tiden. vad händer, var är vi å väg????










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar