Summa sidvisningar

fredag 20 juli 2012

Fredagspyssel!

NU är mina tygbokstäver klara och ska upp i lekstugan i morgon!
Känner mig helt knepig efter att sniffat lim i käallaren en bra stund....Johan målade en lampa oxå så det blev en salig blandning. Luktade lustgas i hela källaren och det kom över mig en känsla av förlossning. Åååå ni vet den där fylle-känsla där man struntar i allt...precis allt...hade någon sagt till mig att världen skulle gå under så hade jag förmodlingen inte ens ryckt på axlarna i det ruset!
Föda barn är så fantastiskt och min sista förlossningsupplevelse va helt perfekt.

Regnet öser ner men Tv4 lovar SOL i helgen!!!



Storasyster försöker få Isidor med sig i leken mer och mer....han skrattar mest tack å lov!

2 kommentarer:

  1. Hihi du är så rolig. Ser verkligen fram emot att få se många fina kort från er renovering!
    Kram från en trogen läsare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för du besöker mig!!! Japp tror jag ska lägga upp några idag/kväll!! Håll utkik!!!!!

      Radera