Summa sidvisningar

måndag 23 juli 2012

Spinn för livet!

Nu i kväll har jag kört en spinningklass. Jag är imponerad att det finns dom som hänger i!
Mååånga har tagit semester även från träning och det är ju upp till var och en.

Min egen träningvecka har varit riktigt bra!

Här blåser det så man är glad att inte bära hatt för den hade jag fått hämta vid Konsum. Mina trosor vågar jag inte hänga ut med risk för att dom hamnar på grannens altan och det hade kunnat skapa rykte! :o))) Jo, det ska ni veta....Jag bor i en liten stad och är det nåt vi är bra på här så är det att tillverka tändstickor och sprida rykten. Oj, vad här kan pratas...om sånt som (troligtvis hänt) och kommer hända. Folk som gårr upp i vikt (det älskar vi här), ner i vikt (dom mår säkert inte bra), bortskämda barn (gillar vi inte heller). Men man vänjer sig!

Fick en ny mobil efter min löp-skada på den.

Vi lämnade Isoldes hos mormor, dom skulle leka med Scotti (en garnhund) och äta glass. Dom har kul dom två.

Johan och jag passade på att äta lunch.

Mysig dag!

Johan la ner sitt "bygga-trapp" projekt under eftermiddagen och vi höll oss i soffan med två trötta barn!


Nu ska jag snart ge mig ut och städa husvagn och plocka in i den. Vi åker på en lite semeter tripp i morgon!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar